Afscheid nemen - Reisverslag uit Voorst, Nederland van Karlijn Hupkes - WaarBenJij.nu Afscheid nemen - Reisverslag uit Voorst, Nederland van Karlijn Hupkes - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

01 November 2011 | Nederland, Voorst

Zo, net terug van Lennaert en Koos op de trein zetten. Bah, hadden we wel even tegenop gezien, maar het avontuur voor hun is begonnen! Gister avond heeft mama ons op een heerlijke maaltijd getrakteerd met de hele familie en s'avond zijn de kameraden langs geweest. Het was erg gezellig! Bedankt allemaal voor jullie lieve kaartjes, kadoo's, geld en lieve woorden. Nou nog 4 nachtjes en dan kan het grote avontuur voor mij ook beginnen. Rond een uur of 8 vertrek de auto met in ieder geval Inka en mij richting Schiphol. Vandaag en morgen nog even werken en dan kan het inpakken beginnen. Spannend allemaal!!!

• 01 November 2011 - 12:50

Mana:

leuk joh karlijn, geniet nog van je laatste voorbereidingen van 4 dagen zijn snel om. geniet van je reis,. hoelang ging je ook alweer weg? ik ga mn best doen om je avontuur op afstand van begin tot eind te volgen. Geniet ervan, van elke minuut en seconde, tijd vliegt echt enorm snel vooral als je lekker aan het genieten bent. liefs xx mwah

• 01 November 2011 - 21:38

Lies En Den:

Ja joh, spannend joh! Eerste nachtje alleen vanacht. Ik vond het ook een leuk afscheidsfeestje. Tot morgen!!xxx

• 05 November 2011 - 12:35

Gerry:

goeie reis en tot horens dat je goed geland bent.xxxx.

• 05 November 2011 - 13:33

Inka:

Nouw karry nu is het avontuur echt begonnen!!!! Goede reis en GENIET!!!!

Dikke knuffels Inka

• 05 November 2011 - 14:56

Stephanie:

Ha Karlijn,

Wat spannend allemaal... je zit nu nog in het vliegtuig op weg naar een geweldig land!
    Geniet er heel erg van en ben heel erg benieuwd hoe je het er gaat hebben! Hou ons dus goed op de hoogte ;)

Liefs Stephanie