Aangekomen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Karlijn Hupkes - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Karlijn Hupkes - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

06 November 2011 | Suriname, Paramaribo

05 november 2011

Eerste berichtje vanuit het tropische Paramaribo. Na een verbazingwekkende relaxte ochtend vanochtend vertrokken Inka, Mirre en ik richting schiphol. Ook daar ging alles zeer voorspoedig en als geplant. KLM is echt goed! Leuke films, relaxte sfeer en lekker eten. De tijd vloog voorbij. In Suriname aangekomen heb ik wel even een tijdje gestaan zonder dat iemand er voor mij was om mij op te halen, maar achteraf bleek dat ik gewoon voorbij een bord was gelopen waar zeer groot met blokletters KARLIJN HUPKES stond geschreven, haha oeps. Maar gelukkig was mijn zeer lieve buurvrouwtje (zat naast mij in het vliegtuig) zo lief om mij niet alleen achter te laten. Pjeuw! Zij heeft mij haar nummer gegeven voor al ik een keer wil stappen, ideaal;)! Toen ik mijn chauffeur had gevonden werd ik in een over vollen busje gepropt waar alle tassen door het raam heen naar binnen werden gepropt haha.. ook weer een zeer gezellige rit. Veel geklets en voordat ik het wist was ik aangekomen bij ’t studentenhuis waar ook net mijn huisgenootjes aankwamen om mij te verwelkomen. Leuke meiden. Ik slaap samen met Lotte beneden en boven zitten er nog 4. Beide verdiepingen hebben hun eigen keuken, badkamer en huiskamer, dus ik zit mooi ruim:D Verder hebben we 2 huisgenootjes, honden, die gek genoeg alleen maar blaffen tegen zwarte mensen:O

Morgen gaan we met z’n alle naar het onafhankelijkheid plein dan wordt er iets gevierd.. (Ze houden hier wel van feestdagen haha.. veel geloven door elkaar, dan krijg je dat) Dat is mooi gunstig voor mij, want dat betekend dat ik as. maandag vrij ben, dus dinsdag pas begin met werken.

  • 06 November 2011 - 02:51

    Inka:

    Ha lieve Zus!!!!
    Ik ben blij dat je een goede reis hebt gehad. Ik ben zo trots op jou!
    Fijn dat je leuke meiden om je heen hebt, nu kan het avontuur echt beginnen. Geniet van de momenten want voor je het weet is het al voorbij.

    Dikke knuffels!!!

  • 06 November 2011 - 11:33

    Bennie:

    Hallo Karlijn,

    Het begin is veelbelovend, gezellige huisgenoten zijn niet onbelangrijk. Zojuist ook de eerste verlagen van Lennaert gelezen, geweldig dat jullie dit ondernemen. Wij, gaan jullie volgen. Veel succes !, groetjes uit Eefde.

  • 06 November 2011 - 13:37

    Martin En Joke:

    Hallo Karlijn vanaf hier nog een leuke tijd toegewenst, en we blijven je volgen.

    Liefs Joke en Martin.

  • 06 November 2011 - 13:48

    Casper En Gerry:

    Lieve Karlijn.
    Fijn dat de reis goed is verlopen. En wat zijn er toch nog veel lieve mensen op de wereld die je helpen. Heel veel plezier en we zien al uit naar je volgende verslag.

    xxx


  • 07 November 2011 - 19:11

    Lies:

    Hey Kar!!
    Nou dat doe je helemaal in stijl hoor!
    Wat leuk dat de mensen om je heen zo'n goede eerste indruk hebben gemaakt! En een leuk buurvrouwtje ontmoet :-). Leuke woonkamer! Je bent niet de enige met een laptop volgens mij ;-)
    Nou meis, heel veel plezier. Geniet van je eerste vrije dag en van de mensen. Ik zie uit naar je verhalen.

    Hele dikke knuffel!

  • 07 November 2011 - 21:37

    Judy:

    Haii.. Leuk om te lezen dat je het daar erg naar je zin hebt! Je hebt nu lekker kunnen genieten van je vrije dagen, maar morgen begint het echte werkende leventje daar.. Ik zie uit naar je verhalen over hoe of dat bevalt! Werkze :D en natuurlijk heel veel plezier!

  • 08 November 2011 - 01:35

    Jaap En Marente:

    Heeee....wijffie. We zijn weer terug. Woefff, je hebt het helemaal voor elkaar hoor. Overal zijn er jou reddende engelen die je bijstaan in het avontuur. Chapeau!!
    Vandaag dan je eerste echte werkdag. Kennismaken met iedereen en de kinderen. Ik kijken uit naar jou eerste verslag van het werk.
    We zijn trots op je Kar!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 794
Totaal aantal bezoekers 37044

Voorgaande reizen:

05 November 2011 - 01 Januari 2012

Suriname ontdekken

Landen bezocht: